白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

買了新屋唔聚財.風水有問題嗎﹖

風水買屋要睇風水 

首頁


最近,我又有野麻煩大師姐白如雪啦!

話說最近有個朋友買左樓無耐,在朋友聚會時,佢話:「我痗R左新屋,本來,間新屋d裝修唔錯, 風景就一般啦!唔係海景,但都有聽你以前咁講,揀樓要前面開揚一d,你話呢d樓先好。

咁我就依你講過既揀屋方法,買入現在呢間屋。但我買左之後,硬係好似覺得周身唔聚財,個心囉囉孿,會唔會係間屋既風水有問題?」

既然呢位朋友係跟我教既方法買樓,風水應該唔會出大問題,所以我立即答番佢:「唔會, 你個心囉囉孿,係潛意識擔心層樓有問題,例如做按揭、唔知搬入去適唔適應、交通又點……」

我講完,呢位朋友,先鬆左口氣。但我離開之後,行下諗下,想到會唔會佢講既野係真既呢?

 

以前我成日打擾大師兄匡正,今次梗係唔係幾好意思問佢,所以就搵大師姐問問,起碼,大師姐d年紀同我近d。

 

大師兄雖然叫師父仔,但師父仔個稱號,係同師父比較隉A佢跟師父都學左三十幾年,仲點算係師父仔丫。

大師姐就唔同苤A年青好多,大家年紀近齱A所以都係whatsapp問下大師姐先。我將件事講出黎之後, 大師姐白如雪咁樣覆我:

第一 好似我咁講,係一d潛意識既心理作用。

第二 可能真係風水唔好,因為間屋唔係有明堂就一定好風水,例如開到飛星既水裡龍神五黃星,或 者坐向為玄空飛星既火坑線,咁就大件事苤C所以建議我去幫呢位朋友睇睇。

大師姐雖然咁講,但係,呢位朋友都無出聲搵我幫手睇風水,點好意思自己出聲呢,因為就 算朋友,我幫佢睇風水,都要收封利是既。咁朋友無開口叫我幫他睇風水,我當然唔會自己出聲。

不過,第日遇到同樣事情,我諗,我或者會明示暗示,叫朋友搵個好風水師傅睇一睇。

 

風水玄學專家白鶴鳴弟子 方中圓

本文刊載日期2018年10月9日

風水初班 】白鶴鳴大師親授

2019年3月7日 (逢星期四) 開課

(學員如有課堂因事缺席,可安排補課)


初班共10課•費用$2,500•包講義

>>點擊查看詳情<<


  2018年11月30

 

報名及繳費

 

可享  折扣價  $2,200

 

 

白鶴鳴
風水命理著作
第120部
HK$98

風水書籍-教你查通勝旺家宅

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!